Hoppa till innehåll

Hur svårt kan det vara – att montera toapapper

18 april 2010

Jag berättade nyligen om min underbart tekniske styvfar som varit här på besök, men då handlade det om e-post. Det är faktiskt helt sant att han är den mest tekniskt kunnige jag känner, eller då rättare sagt kände. Han har lagat bilar o traktorer med ståltråd o spik då det behövts, allt har varit möjligt bara han fått trixa lite.

Men det händer saker med åren o tiden….dessa bilder var jag snabb att ta (utan att han såg det) då han bytt toapappersrulle, den vänstra bilden. Visst kan gubben vara disträ o ouppmärksam, men detta är något annat *ler*

Jag misstänker att det så småningom inte kommer att vara lika roligt att skämta om, men ännu så kan jag både le o garva. Eftersom jag som sjuksköterska jobbat en hel del med dementa – o älskar det – så tror jag att jag vet var gränsen går. Jag har diskret o ganska kärleksfull koll på läget så gott det nu går på distans.

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

No comments yet

Lämna en kommentar